Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормална работна температура на двигателя при 156 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Какво може да се случи, ако не е в ред тоя термостат? Тя колата си върви добре, само дето бюджетът ми за ремонт отдавана свърши Колко може да ми струва с ремонта?
    Alfa 156 1.8 TS, '99

    Comment


    • #17
      Термостат на Behr беше около 35лв.
      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

      Comment


      • #18
        Термостатът е важен. Първо че ще свали разхода когато работи колата на оптимална температура и второ че ако колата се кара студена се износва двигателя. В повечето случеи сегментите!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от todorer
          Термостатът е важен. Първо че ще свали разхода когато работи колата на оптимална температура и второ че ако колата се кара студена се износва двигателя. В повечето случеи сегментите!
          Значи ще се сменя

          Благодаря
          Alfa 156 1.8 TS, '99

          Comment


          • #20
            От приятели зная,че един термостат може да ти направи много поразии, пък и щом се касае за 50-60 лв. в случая по добре да се дадат и да ти е спокойно.Пък и както разбирам от др.колеги ще си избиеш тея пари от бензина.


            И аз сменявам в понеделник
            Благодаря на всички за съветите
            настояща - BMW 3er
            ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
            ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

            Comment


            • #21
              гф

              смених го градско ми даржи малко преди 90 ,изван градско 72-75 и нагоре понякога ....ДОБРЕ ЛИ Е !!!
              Алфа Ромео 156 2.0 T.S!!!

              Comment


              • #22
                Ok си! Имай предвид че уредите в колата не са точни!

                Comment


                • #23
                  На каква температура се включва перката на радиатора и как може да се провери?! Моята вдига около 95-100 градуса и после бавно пада до 90, после пак вдига до 100 и пак пада....нормално ли е?! 100 градуса опасна работна температура ли е?!
                  ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                  DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                  ВАЗ 21079 1990 г.

                  Comment


                  • #24
                    Колега 100 градуса са много, а аз какво да правя като втори термостат купувам и пак ми стоии на 70 градуса и качва нагоре само когато работи на място или на ръчка в градцко!
                    156 2.0TS 155к.с.+ремап

                    Comment


                    • #25
                      Първата степен на вентилатора се пуска на 94. Втората на 102 или 104 беше. 100 градуса не са много, но сигурен ли си, че ги вдига тези градуси наистина или уреда в купето не те лъже както обикновено си лъже?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Брат не мога да съм сигурен. Така или иначе това го прави в града стига до към 100-105 и после пада до към 95.
                        До към 3 000 оборота се мъчи....послве отпушва изведнъж?! Понякога като се мъчи и загравя повече. Като не я натискам се оправя. Мислих за катализатор, но уж ми го почистиха от счупените парчета и го върнаха пак....за какво друго вможе да се тормози до 3000 об?
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                          Мислих за катализатор, но уж ми го почистиха от счупените парчета и го върнаха пак....за какво друго вможе да се тормози до 3000 об?
                          Това че е "почистен", значи ли че е изтърбушен, или просто си е почистен.....някак си?
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Това че е "почистен", значи ли че е изтърбушен, или просто си е почистен.....някак си?
                            Така да го нарека "катализаторното легло", въпреки че термина не е правилен беше пълен с боклуци. Момчето бръкна с някаква метална пръчка в тръбата и разби всичко, което дрънчеше. Излязоха около 3-4 шепи материал, нещо като гипс. Шума на колата се попромени при високите обороти.
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                              Така да го нарека "катализаторното легло", въпреки че термина не е правилен беше пълен с боклуци. Момчето бръкна с някаква метална пръчка в тръбата и разби всичко, което дрънчеше. Излязоха около 3-4 шепи материал, нещо като гипс. Шума на колата се попромени при високите обороти.
                              Значи нищо не е направил
                              Отиди някъде където се занимават с ауспуси и да ти махнат катализатора и на негово място да сложат резонатор
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                Значи нищо не е направил
                                Отиди някъде където се занимават с ауспуси и да ти махнат катализатора и на негово място да сложат резонатор
                                Колко горе долу е нормалната цена за подобна услуга, ако оставя старото гърне с катализатора в сервиза?
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X